Online tartalom az egészségügyben

életstílus
2011.12.14.
Forrás: hcsmhu.com, World of DTC Marketing
1 perces olvasási idő

Sok szó esik mostanában a tartalom marketingről, illetve annak kulcsszerepéről a brandépítés során. De vajon ugyanilyen fontos eleme az online tartalom az egészségügyi marketing-mixnek? Az egészségügyi oldalak több szempontból is különleges helyzetben vannak. Egyrészt nincs olyan portál, amely minden beteg összes lehetséges kérdésére tartalmazza a választ. Másrészt a páciensek egészséggel kapcsolatos online keresését alapvetően meghatározza saját és környezetük egészségügyi állapota. Nem fognak minden ok nélkül a cukorbetegséggel, depresszióval, vagy más problémával kapcsolatban információ után kutatni. Akkor fordulnak ezekhez a webes tartalmakhoz, amikor szükségük van rá.

Kedves Olvasó!

Ezt a cikket teljes terjedelmében csak regisztrált tagjaink érhetik el.

Ha Ön már korábban regisztrált a DRportalon, akkor , vagy pedig