Marketing
Egészségügyi Marketing Terv készítés és megvalósítás
Tanácsot adni „könnyű”, de már nem egyszerű feladat megvalósítani a projektet egy egész nap dolgozó orvosnak vagy természetgyógyásznak. Sokan panaszkodnak, hogy sokféle tanácsadáson jártak már, többféle szemináriumot végighallgattak már, de mégsem képesek a mindennapok konkrét gyakorlatába átülteni a tanultakat.
Két dolog, mellyel fellendítheti praxisforgalmát
Cikkünkben két olyan megoldást tárgyalunk, mellyel fellendítheti praxisforgalmát, könnyebben elérheti és "páciensbarát" szolgáltatást nyújthat a mai modern, rohanó életmódot folytató leendő és meglévő betegei számára. Az internet adta lehetőség manapság megkerülhetetlen! Használja ki ön is a világháló adta lehetőségeket. Hogyan? Cikkünkből megtudhatja.
Önnél is van „pokróc”?
Évek óta magánpraxisban dolgozik? Akkor biztosan Ön is tapasztalta már, hogy mekkora hatással lehet a rendelő forgalmára egy-egy „pokróc”, azaz mogorva asszisztens vagy recepciós… Rövidebb ideje praktizál? Akkor lehet, hogy ebbe a szituációba Ön is belefut majd… A „pokróc” munkatárs megölheti a praxist – mivel a páciensek szó nélkül eltűnnek! A praxisakadémia cikke.
Ne akarjuk, hogy mindenki a páciensünk legyen!
Egyrészt úgysem fog sikerülni, másrészt csak azokkal foglalkozzunk, akiknek valóban mi tudjuk a legjobb megoldást nyújtani és így elégedetten vihetik tovább jó hírünket. De hol találjuk meg, és hogyan érjük el költséghatékonyan őket?
Laborom leletrendező és betegtámogató megoldás – interjú
"Hihetetlen sok idő megy el arra a betegellátás során, hogy az orvosok próbálják összeszedni a megfelelő adatokat a betegekről a megfelelő diagnózis felállításához, rizikóbecsléshez vagy a terápia beállításához. A SmartHealthcare 2015 konferencián egy részletes előadásban mutatjuk majd be a Laborom projektünket."
Páciensszerzés az interneten, a Google nekem dolgozik
A Fenntartható Magyar Egészségügyért Egyesület második alkalommal rendezi meg ”okos egészségügy” konferenciáját. Az Út az okos egészségügy felé – SmartHealthcare 2015 Konferencián az egészségügyi, pénzügyi, telekommunikációs és az IT szektor leginnovatívabb szereplői, legjobb szakemberei mondják majd el véleményüket az egészségügy jövőjéről.
Kifizetődő-e egy háziorvosnak saját honlapot fenntartani? Kevés praxis sző virtuális hálót
Nem sok háziorvos működtet még saját honlapot, sokan szkeptikusak is azzal kapcsolatban, hogy a befektetésnek milyen megtérülésével lehet számolni. Vannak ugyanakkor, ahol aktívan építenek a páciensekkel való internetes kapcsolattartásra, s tapasztalataik szerint ezzel sok időt megtakarítanak úgy maguknak, mint a betegeiknek.
Mire figyeljünk magánrendelő választásakor?
Végre Magyarországon is eljutottunk a felismerésig, hogy bizonyos szempontból az egészségügyi szolgáltatások is ugyanolyan szolgáltatásnak számítanak, mint bármi más a piacon – melyben helye, fontos versenyteremtő ereje van a vállalkozásnak.
6 tipp a sikeres közösségi tartalom marketinghez
A minőségi, releváns és friss tartalom elengedhetetlen a közösségi jelenlét hatékony felépítéséhez, a közönség megnyeréséhez. A hatásos tartalom marketing fontos eleme a brandépítésnek. Az alábbi cikk tanácsait követve elkötelezett, visszatérő látogatókat, követőket szerezhetünk közösségi oldalainkon.
iPad vagy detail-Pad – hogyan használják a gyógyszeripari cégek az iPad készülékeket?
A mobil és táblagép technológia gyors változása, illetve a tény, miszerint az egészségügyi és gyógyszeripari szakemberek körében egyre népszerűbbek a különböző mobil eszközök, pozitívan befolyásolják a hatékony ellátás kialakítását, illetve a cégek működését. Mégis fontos megvizsgálni, vajon az orvosok hosszútávon is nyitottak-e a mobil eszközök használatára, illetve a gyógyszeripari cégek számára milyen előnyökkel jár a táblagépek alkalmazása.
A sikeres prezentáció titkai
Ha legnagyobb félelmeinket rangsorba állítanánk, sokak számára a nyilvános szereplés valószínűleg a lista elején állna, hisz ilyenkor a legapróbb hibával is könnyen nevetség tárgyává válhatunk. A következőkben hasznos tanácsokkal szolgálunk, hogyan csökkenthetjük lámpalázunkat és hogyan készülhetünk fel hatékonyan a nagyobb közönség előtt tartandói beszédekre, prezentációkra és előadásokra.
Az iPad használat tízparancsolata
Az iPad-del kapcsolatos statisztikák magukért beszélnek: csupán két év alatt 55 millió iPad kelt el világszerte, egy amerikai fogyasztói elégedettséget vizsgáló felmérés szerint pedig az iPad az összes termékkategóriát tekintve az eddigi legjobb eredményt elérő termék.
5 marketing trend, amit érdemes szem előtt tartani
A digitális marketing folyamatosan mozgásban lévő terület. Gyakran jelennek meg új technológiák, felületek, amelyek mindent átható változásokat ígérnek. Nap mint nap olvashatunk cikkeket forradalmian új eszközökről, alkalmazásokról, közösségi oldalakról. Bár ezek sokszor tűnékenynek bizonyulnak, nem árt lépést tartani a digitális marketing újdonságaival, fő trendjeivel.