A marketinges nem diktálja a trendeket
IBM bemutatta új felmérését, amely arra keresi a választ, fel vannak-e készülve a marketingvezetők a digitális kor kihívásaira.
IBM bemutatta új felmérését, amely arra keresi a választ, fel vannak-e készülve a marketingvezetők a digitális kor kihívásaira.
Ritkán találkozni olyan üzlet- vagy szakemberrel, akinek ne lenne egy tetszetős (vagy kevésbé tetszetős) névjegykártyája. Egy személyes találkozó során a névjegykártya által átadhatók a lényegi információk magunkról, amik szükségesek ahhoz, hogy a későbbiekben is megtaláljon minket a másik fél.
Dátum: 2011.02.14-18
Helyszín: Hunguest Hotel Platánus 1083 Budapest Könyves Kálmán körút 44.
Az arculat egy szervezet, vállalkozás vagy magánszemély legmeghatározóbb megjelenési formája, amely egy tudatosan kialakított képet fest tulajdonosáról. Szervezetek esetében összehangolja azok elemeinek és csoportjainak tevékenységét, valamint belső és külső minősítésének és hírnevének tervszerű alakítását, építését tűzi ki célul.
A logó egy cég vagy egy szervezet egyedi, jól felismerhető jele, rendkívül fontos annak azonosításában. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve az azonosítást, a versenytársaktól való megkülönböztetést, tájékozódást a piac szereplői között.
Mire nagy nehezen elsajátítottuk a szakmai cikkek online keresésének tudományát, vagy az e-mailünk megtekintését mindennapos szükségletté tettük, és mire rájöttünk, hogy magánpraxisunkat a leggyorsabban a neten tudjuk felfuttatni, addigra most itt van ez az idegesítő web 2.0 dolog.
Piackutatásra nem csak a multiknak van szükségük, a célpiac ismerete nélkül már egy szerényebb magánpraxis sem tudja meghatározni fejlődése irányát, és végigjárni annak költséghatékony útját.
Az Internet megjelenésével és robbanásszerű terjedésének köszönhetően viszonylag hamar megjelentek a piacon az online hirdetések is, melyek az eddig megszokott hirdetési formák mellett egy merőben új hirdetési platformot jelentettek.
A kommunikációs technikák fejlődése során mindig volt egy médium, ami kiemelkedő szerepet töltött be az információk továbbítása szempontjából. Ez alapján elkülöníthetjük a szóbeliség, az írásbeliség, majd a nyomtatás és jelenleg az elektronika korát.