Marketing

Miért legyen saját weboldala?

Ritkán találkozni olyan üzlet- vagy szakemberrel, akinek ne lenne egy tetszetős (vagy kevésbé tetszetős) névjegykártyája. Egy személyes találkozó során a névjegykártya által átadhatók a lényegi információk magunkról, amik szükségesek ahhoz, hogy a későbbiekben is megtaláljon minket a másik fél.

2011.04.20. Marketing

Az arculat

Az arculat egy szervezet, vállalkozás vagy magánszemély legmeghatározóbb megjelenési formája, amely egy tudatosan kialakított képet fest tulajdonosáról. Szervezetek esetében összehangolja azok elemeinek és csoportjainak tevékenységét, valamint belső és külső minősítésének és hírnevének tervszerű alakítását, építését tűzi ki célul.

2011.01.04. Marketing

Miért nélkülözhetetlen a logó?

A logó egy cég vagy egy szervezet egyedi, jól felismerhető jele, rendkívül fontos annak azonosításában. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve az azonosítást, a versenytársaktól való megkülönböztetést, tájékozódást a piac szereplői között.

2010.12.20. Marketing

Az online hirdetési formák célja, célcsoportja

Az Internet megjelenésével és robbanásszerű terjedésének köszönhetően viszonylag hamar megjelentek a piacon az online hirdetések is, melyek az eddig megszokott hirdetési formák mellett egy merőben új hirdetési platformot jelentettek.

2010.11.01. Marketing

Online hirdetési formák

A kommunikációs technikák fejlődése során mindig volt egy médium, ami kiemelkedő szerepet töltött be az információk továbbítása szempontjából. Ez alapján elkülöníthetjük a szóbeliség, az írásbeliség, majd a nyomtatás és jelenleg az elektronika korát.

2010.11.01. Marketing