marketing
Mire figyeljünk magánrendelő választásakor?
6 tipp a sikeres közösségi tartalom marketinghez
A sikeres prezentáció titkai
5 marketing trend, amit érdemes szem előtt tartani
A marketinges nem diktálja a trendeket
Miért legyen saját weboldala?
Ritkán találkozni olyan üzlet- vagy szakemberrel, akinek ne lenne egy tetszetős (vagy kevésbé tetszetős) névjegykártyája. Egy személyes találkozó során a névjegykártya által átadhatók a lényegi információk magunkról, amik szükségesek ahhoz, hogy a későbbiekben is megtaláljon minket a másik fél.
2011.02.17-18: "Marketing, Public Relations és reklám az egészségügyben'' XIV. Országos Konferencia
Helyszín: Hunguest Hotel Platánus 1083 Budapest Könyves Kálmán körút 44.
Az arculat
Az arculat egy szervezet, vállalkozás vagy magánszemély legmeghatározóbb megjelenési formája, amely egy tudatosan kialakított képet fest tulajdonosáról. Szervezetek esetében összehangolja azok elemeinek és csoportjainak tevékenységét, valamint belső és külső minősítésének és hírnevének tervszerű alakítását, építését tűzi ki célul.
Miért nélkülözhetetlen a logó?
A logó egy cég vagy egy szervezet egyedi, jól felismerhető jele, rendkívül fontos annak azonosításában. A logó elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés megkönnyítve az azonosítást, a versenytársaktól való megkülönböztetést, tájékozódást a piac szereplői között.
Web 2.0 kommunikáció - Az "interaktív" Web korszaka. Aki most nem halad, az végérvényesen lemarad
Mire nagy nehezen elsajátítottuk a szakmai cikkek online keresésének tudományát, vagy az e-mailünk megtekintését mindennapos szükségletté tettük, és mire rájöttünk, hogy magánpraxisunkat a leggyorsabban a neten tudjuk felfuttatni, addigra most itt van ez az idegesítő web 2.0 dolog.
Valóban ismerjük a pácienseinket? Piackutatás magánorvos módra
Piackutatásra nem csak a multiknak van szükségük, a célpiac ismerete nélkül már egy szerényebb magánpraxis sem tudja meghatározni fejlődése irányát, és végigjárni annak költséghatékony útját.
Online hirdetési formák
A kommunikációs technikák fejlődése során mindig volt egy médium, ami kiemelkedő szerepet töltött be az információk továbbítása szempontjából. Ez alapján elkülöníthetjük a szóbeliség, az írásbeliség, majd a nyomtatás és jelenleg az elektronika korát.